Jaaroverzicht 2018

Het was een bijzonder jaar 2018. Zo stonden we stil bij het lustrum van de Safety Maturity Tool en ontvingen we daarbij een mooi compliment van Staatssecretaris Van Ark. Bij de VOTOB Academy zijn we o.a. gestart met de nieuwe opleiding Technisch Leidinggevende Tankopslag. Bijzonder was ook de uitreiking van de eerste certificaten en het eerste diploma van de opleiding Procesoperator B Tankopslag.

In het jaaroverzicht nemen we u mee door onze hoogtepunten van onze focusonderwerpen.

Dit zijn:

1. Veiligheid
  2. Mens en omgeving
  3. Wet- en regelgeving en toezicht
  4. Arbeid en onderwijs
  5. Toekomst van de vereniging en de sector

U kunt HIER het jaaroverzicht bekijken. Wilt u fysieke exemplaren ontvangen van het jaaroverzicht? Mailt u dan uw aanvraag aan: info@votob.nl.

Wij bedanken onze leden en andere betrokkenen voor de fijne samenwerking en vertrouwen erop dit ook in 2019 te kunnen voortzetten!

Jaaroverzicht 2018 VOTOB en VOTOB Academy